poniedziałek, 7 stycznia 2008

To co tygryski ..........

Jak wiadomo nie od dzisiaj faceci bardzo lubią zabawki, ja należę do tych którzy "grzeją" się na nowinki techniczne. Jest ze mnie taki tam "tech freak". Jak pisałem wcześniej z grupą kolegów "pykamy" sobie przy użyciu naszych klocków (przyp. Xbox 360) w ciekawe gierki, na topie na pewno w tej chwili, albo inaczej "na tapecie" mamy Call of Duty 4. Cóż to jest za cudowny pożeracz minut.

Zazwyczaj gierki hostuje nam LukaszMPower, to nasz kolega przebywający w tej chwili w Norwegii. W rozgrywkach udział biorą: MikeZ PL, mypings76, kris666, Wojcieq PL, mariusz 11111, picek888 PL, Uriziel PL, Xargo PL, DragonX PL, daretoplay69 i wielu ale to wielu innych, których to nie wymieniłem za co z góry przepraszam, ale zainteresowani wiedzą kogo autor miał na myśli. Ktoś sobie może pomyśleć czy nawet uważać, że nasze granie to strata czasu ale my -brać graczy cytujemy w tym momencie klasyka myśli polskiej (pewnego premiera)"... nikt nie przekona nas, że białe jest białe, a czarne jest czarne..."


Kiedyś ktoś powiedział mi, że granie niczego szczególnego nie przynosi. Ja zapytałem wtedy tą osobę czy zdaje sobie sprawę z tego, że chirurdzy amerykańscy, którzy grają na konsolach mają znacznie bardziej sprawne ręce i palce od swoich kolegów nie grających. Jakież było zdziwienie tej osoby na moją ripostę. Krótko mówiąc konsole ratują życie.


Kończąc temat konsolowy, mam nadzieję, że MikeZ PL, niedługo otrzyma łącze od TPSA 6MB/s i będzie mógł nam hostować na spółkę z ŁukaszemMPower czego sobie i innym bardzo życzę.

Brak komentarzy: